LifestylebyJessica

varumässa Fredag dag 1

Detta inlägg innehåller arbetsprover
Jag tog ca 400 bilder på varumässan som jag var på i Norge med jobbet.
Så jag kommer dela upp inläggen i 3 inlägg =)
Varumässa är 1 gång om året brukar vara i mars. Jag var med förra året. Tänk att jag jobbat på Kitch´n i 1 år tiden går så fort.
Det är varje fall kul och givande när man åker i väg och få se allt och alla nyheter som kommer, sedan har man chansen att ställa frågor till leverantörerna.
Vi åkte kl 05,00 på fredags morgon och kom hem 22 tiden på söndagen. Vi hade en intensiv och rolig helg. Tack Kitch´n för allt har verkligen världens roligaste jobb, man får vara så kreativ och älskar att leta inspiration och flytta och fixa med varorna. Roligt är det om man inte ser att en vara rört på sig och man flyttar på den och helt plötsligt får den nytt liv.
Taxin hämtade mig kl 05,00 och vi var på Arlanda i tid, planet gick kl 07,00 så frukost han vi äta där.
Det går på 1 h flyg så det går så fort man hinner knappt sätta sig. Väl framme tog vi bussen till hotellet där vi skulle bo och vara i 3 dagar.
Vi började vid 10 tiden med samling där VD och våran Kato(han har hand om oss alla i Sverige)
Sedan var det genom gång av massa nya saker m.m.
På eftermiddagen var det praktisk tävling och senare på var det dags för grupp tävlingar. Det var olika stationer där man skulle tex blind smaka m.m. Så fint ordnat med allt.
På kvällen serverades middagen på hotellets restaurang och det vart tidigt i säng då vi skulle upp dagen efter och vara laddade för varumässan.
Det var dag 1 det

Med packning klar så var jag redo för dagarna i Norge
Passande med att äta fröknäcke från Norge

Man måste ju packa ner allt smink och sånt i småpåsar så det var bara att ställa sig och göra det.

Frukost på arlanda

vart så fina bilder från flyget det är ju inte varje dag man är i luften =)

I väntan på våra väskor, jag hade min nya ryggsäck från Gastonluga och det är ju perfekt då man behöver händerna fria

Jag och Sara delade rum =)

Vi laddade med en rejäl frukost

Hotellets färg var rosa och en söt liten rosa gris stod och hälsade oss välkomna

vi delade in oss i grupper och skulle ställa i ordning podier

fanns god colazero att dricka

vi hade vinprovning

kl 19:30 var det dags för middag på hotellet

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!